Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

Tanács minden idetévedő srácnak!

Tündérleány 2009.05.26. 22:39

"Nincs olyan nő, akit elcsábítani lehetetlen, csak olyan férfi aki tehetetlen."

/S.O.S. szerelem! c. film/

Nincs az a nő, akit a könnyeiddel tartósan leveszel a lábáról. Könyörgök, ha tetszik valaki, akkor mondd meg neki! Ha neki nem? Tarts ki az érzelmeid mellett (de ne nyomulj!). Hidd el többre mész vele, mint az önsajnálattal...

De most komolyan! Nincs az a nő, akit érdekelne egy rinyálós pasi. Mert amíg tart a rózsaszín köd, addig OK, de az sem tart örökké, és egy hisztis, nyafogós emberből még a legvadabb lány is elég hamar kiszeret.

És ha szakít veled? Hát én szakítottam már. Szeretem a srácot és sajnálom is. De valószínűleg többet elért volna, ha rámnéz és közli, hogy ne. De nem könnyben úszó szemekkel ám! Még lehet meg is gondoltam volna magam. Na jó azt talán nem, de hogy elbizonytalanodtam volna, az tuti.

És hogy utána még ő a sebzett vad? Szerinte nekem nem fáj? Attól még, hogy nem mászkálok letargiába esve még lehet, hogy esténként nem tudok elaludni, mert ezen emésztem magam. Lehet, hogy a napjaim nagyrészében csak ő jár a fejemben és hogy jól döntöttem-e.

De kerüljön. Biztos neki így könnyebb. Megértem. Csak könyörgök, ne ő legyen megsértve, mert egyszerűen nem tudom azt adni, amit ő elképzelt.

Ezt mindenki megszívlelheti:

"Ha egy férfinak nehézségei adódnak egy nővel, sokat segíthet, ha beszélnek róla egy másik férfival. Nem azért, mert a másik férfi jobban ért a nőkhöz, de így legalább ketten lesznek tanácstalanok egy helyett."

/Nora Roberts/

Ja, még valami. Ez nem azt jelenti, hogy ne legyetek érzékenyek. Legyetek. De mindennek megvan az ideje... és a határa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr491145856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása