Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

Osztálybuli

Tündérleány 2009.05.19. 16:35

"Ha a legtökéletesebb ítélkezhetne mindenki fölött, azt hiszem, nagyon sok haragosom lenne"

Nemrégiben résztvettem két osztálytársnőm közös szülinapi buliján, ami az igazat megvallva érdekes élmény volt. Nagyjából el lehetett képzelni előre, de igencsak szokatlan volt számomra.

Őszintén szólva nem vagyok egy nagy bulizós. Illetve, hogy pontosabb legyek én nem úgy szoktam bulizni, mint a kortársaim jelentős része. Én nem ítélem el őket, senki ne értse félre, csak képtelen vagyok megérteni, hogy mit találnak a szórakozásnak ezen fajtájában olyan hihetetlen jónak, hogy minden héten megismétlik.

Véleményem szerint ahoz, hogy el tudd engedni megad nem elsősorban alkoholra van szükséged, hanem barátokra. Nem az alkohol ellen beszélek - ez mindenkinek az egyéni döntése, hogy iszik-e vagy sem, illetve, hogy mennyit és mikor -, csak ha szervezünk egy olyan programot, ahol a barátainkkal szeretnénk együtt lenni, akkor miér kell, hogy holtrészegek legyünk már a buli elején?

Én ha ki akarok kapcsolódni, akkor találkozom a barátaimmal, akik mellett nem csak "szórakozni" tudok, hanem feltöltődök. Abban nem látom a rációt, hogy hetente egyszer (esetleg többször is) elmegyek a többiekkel - akik még csak nem is a barátaim - inni, "magas színvonalon" társalogni és lerészegedni. Ők meg vannak győződve róla, hogy ez milyen jó, holott a nyomába sem érhet a sok üres fecsegés egy jó kis dumálásnak, a haverok az igaz barátoknak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr171131702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása