Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

...

Tündérleány 2011.03.28. 23:24

"A reménytelenül hosszú perceket, napokat, hónapokat, éveket csak egy módon lehet túlélni: ha hiszünk abban, amire, akire várunk. S közben az idő szeretetté alakul, és a percek múlásával egyre növekszik."

/Csitári-Hock Tamás/

"A hiány makacs jelenség, mindig hiány marad. Mert a mozaikkép hiányzó darabkáját csak azzal az eggyel lehet pótolni, ami pontosan odaillik. Felesleges időtöltés és energiapazarlás minden más próbálkozás. És soha nem jutsz a végére. Csak ha egyszer szembenézel magaddal, ha elismered, hogy más megoldás nincs, mint a hiányzó darabot a helyére tenni. Csak egy elhatározás, csak egy mozdulat. És akkor kezdődik az életed."

/Csitári-Hock Tamás/

Nem bírom tovább. Ilyen érzés lehet, amikor az ember skizofrén. Meghasonlottam önmagammal, alig tudok gondolkodni. Olyan, mintha a szívem azt verné, hogy igen-igen-igen, miközben az agyam azt kattogja, hogy nem-nem-nem. Nem bírom! De muszáj.

Szombaton reggel úgy keltem fel, hogy a világ egyben volt. Aztán egyszercsak eltört bennem valami, és minden széttört. Összeomlottam, és csak azt akartam, hogy legyen vége az egész rohadt életnek, mert én ezt nem bírom tovább elviselni. (Elég ellentmondásos, ha belegondolok, hogy életem legszebb pillanatai közül párnak a képével volt közben tele a fejem...) Aztán egy telefon képes volt kizökkenteni ebből. És azt hittem, hogy majd most minden rendben lesz, holott csak mégjobban összekuszálódott minden.

Mit akarsz? Tényleg ennyire hiányzom, vagy csak egy ostoba manipulatív trükk az egész, hogy beadjam a derekam valamibe, amibe nem voltam eddig hajlandó? Nem ezt én magam sem hiszem. De akkor miben reménykedsz? És miért hiteted el velem is, hogy van esélyünk?

Szombat délután és este képes lettem volna arra, hogy kompromisszumot kössek, mert annyira hiányoztál. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy hogy lenne az, ha nem lennénk együtt, bár most kapok belőle ízelítőt, és korántsem biztos, hogy ez csak a kostoló. Akkor engedtem volna. Gyenge voltam. És ez ijesztő, mert nem tudom, hogy szerdán mennyire fogok tudni erős maradni.

Mert nem lehetek gyenge. Nekem most nagyon sok minden forog kockán. De valahol... Valahol nem tudom megmondani, hogy mi lenne a helyes. Vagyis tudom, csak bizonytalan vagyok. Gyenge.

Ma kaptam jó sok erősítést arra nézve, hogy igazam volt, és pár jó(?)tanácsot, hogy engedjelek el, mert az lesz a legjobb. De nem bírom. Nem bírom harc nélkül feladni. De te vajon szeretnéd, ha harcolnék érted? És ha igen, te mennyit adsz ezért cserébe? Mert ez egyedül nekem nem fog menni. Neked is meg kell küzdeni értem. Visszaszerezni a bizalmamat, és neked is le kell győznöd saját magad. És ezúttal nem lehet azt mondani, hogy én nem teszem meg ugyanazt, amit te. Mert jelenleg pont ezzel próbálok megbirkózni. Mennyit érek neked? Érek annyit, hogy megtedd ugyanezt értem? Még nem tudom, hogy mi lesz, de te számomra érsz annyit, hogy legalább megpróbáljam. Teljes erőmből. Mert szeretlek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr452780607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündérleány 2011.03.28. 23:45:25

Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs valami ilyen hely? Na jó tudom. De most akkoris nagyon ramatyul érzem magam. Igazából mindezzel a *-t kéne zaklatnom, nem téged, de nem akarom most végighallgatni megint, hogy csitítgatnak, szóval kénytelen vagy te elviselni. Bocsi. El akarok tűnni, meg akarok szűnni létezni, hogy megoldódjon minden. Igen, jól látod depressziós vagyok. Máramennyire tőlem telik. Mert ugyanakkor vagyok olyan makacs, hogy ne hagyjam, hogy mindenféle csip-csup dolgok lenyomjanak. De az érzésekkel nem bírok. Utálom, hogy van valami, ami legalább olyan erős, mint én.
Meg se próbálj reagálni erre. Ezt nem akarom, hogy túlragozd. És legfőképp azt ne merd mondani, hogy sajnálod, mert a sajnálatból kijutott nekem most bőven. Őszintén szólva még felesleg is akad, szóval ha kész belőle csak szólj.
süti beállítások módosítása