Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

Törés

Tündérleány 2009.06.01. 19:36

"Aki egyszer nagy szerelemmel szeretett valakit, az élete végéig boldog is, boldogtalan is attól, hogy kigyógyult belőle."

/La Rochefoucauld/

Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt. Ilyenkor mindent megpróbálsz bevetni, amit e lehetőségek megengednek. Persze vannak szabályok, amiken belül kell maradni, ha nem akarunk másoknak fájdalmat okozni.

Mikor velem ez megtörtént, én is így tettem. Feleslegesen. Vagy mégsem? Barátok vagyunk. De semmi több. Persze, én ennek is tudok örülni... csak nehéz volt elfogadni, hogy fel kell adnom. De megtettem, és minden jól alakult.

Volt egy nagyszerű barátom, rendbeszedtem az életemet és kicsit lehiggadtam. Persze nem túlságosan, csak annyira, hogy legalább nagyjából fel bírjam mérni a tetteim következményeit. Emellett viszont merészebb lettem, már nem torpanok meg minden döntés előtt. Ez megint hibákhoz vezethet, de még mindig jobb, mint ha úgy döntenék rosszul, hogy mindent megteszek a jó döntésért.

A törés viszont ott van. Talán azért, mert túl sokáig tartott a gyógyulás? Nem tudom. Fáj még, mikor ezekre gondolok. Mi tört el? Nem tudom, csak azt,hogy eltört és ez nem jó. Mivel a fiú is tudott az érzéseimről, nem lehetünk jó barátok. Vagyis annyira nem, mint lehettünk volna, ha nincs ez az egész. És ezt tudni... Bennem van mindig, hogy ez az én hibám. Egyébként is elég könnyen magamra veszem az ilyesmiket. De ha valamit tényleg én rontok el... Akkor jön az, hogy az a bizonyos valami eltörik.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr901157488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pirítóskenyér 2009.06.02. 13:05:51

Ugyan ez van velem is. Tisztára mintha én írtam volna! És most sikerült meglátom az én helyzetemet is! Köszi szépen!

Tündérleány 2009.06.02. 14:23:41

Örülök, hogy segítettem. Igazából részben ez volt a célom ezzel a bloggal... Meg persze kiírni magamból a dolgokat :)

pirítóskenyér 2009.06.30. 09:28:23

"Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a legjobban mennyire igaz ez.:(
süti beállítások módosítása