Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

Igazság

Tündérleány 2009.08.13. 21:38

 

"Ne feledd: ma van az a holnap, amitől tegnap úgy féltél! És mindig csak az akarj lenni, aki akkor voltál, amikor az akartál lenni, aki most vagy!"

 

A héten találkozgattam egy sráccal. Elég helyes volt, de mégsem lett belőle semmi. Annyira szeretett volna tetszeni nekem, hogy saját magának mondott folyamatosan ellent. És ez - valamiért - nekem nem tetszett. Szeretem, amikor bókolnak nekem (ki nem?) de mikor másodszor beszélsz valakivel (szerintem) nem kéne túlzásba vinni.

Ahhoz, hogy én beleszeressek az kellett volna, hogy nagyon jó barátok legyünk, hogy tudjam igazán szeretni és fel tudjak nézni rá valamiért. És ezeknek mindegyike hiányzik most.

Jó, el kell ismernem,hogy elsősorban azért, mert nem ismerjük egymást, csak... Miért akar mindent elmondani nekem, ahelyett, hogy azt hagyná, hogy megfigyeljem egy kicsit? Így a folytnos öntömjénezésnek köszönhetően csak elegem lesz belőle. Főleg, mikor közölte, hogy nem bírja elviselni, amikor valaki hazudik neki... Ő mégsem volt őszinte hozzám.

Arról nem is beszélve, hogy a beszélgetés nála úgy néz ki, hogy mond valamit, amire én reagálok, de ha én mondok valamit, látszólag végighallgat, de utána teljesen másról kezd el beszélni. Eleinte még hagytam, de végül már elbeszéltünk egymás mellett.

Tegnap,amikor ugyanott sétáltunk, mint az előző barátommal, eszembe jutott, hogy ő bezzeg mindig őszinte, kedves és figyelmes volt velem. Bár tudom,hogy miért szakítottam vele, mégis kifejezetten szívesen cseréltem volna el rá.

"Ha van egy szív, mely érted dobban, szeresd őt mindenkinél jobban. Mert ki tudja, lesz-e még idő, mikor fáj a szíved érte, de már késő."

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr211307953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezitlab 2009.08.17. 15:31:52

A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert volt megrazo, mert meglatasom szerint nem voltak 20 evesek sem. Az egyikuk nagy hevvel egy sracrol beszelt, akit minden nonek felirna depresszio ellen, mert a srac egyfolytaban csak arrol beszel az adott holgyemennyel, hogy micsoda szep es micsoda jo es micsoda kulonleges es hogy egy ido utan nem lehet neki ellenallni es a no kenytelen hinni neki.
In fact: azok a ferfiak sikeresek a noknel, akik tudnak bokolni. Akik akkor is azt mondjak hogy szep vagy, amikor epp nem vagy formaban. Ez azonban ellentmond az oszintesegnek, amely (mondvan) nem csak a noknek egy fontos szempont, hanem a spiritualitas alapja. S hogy a bokolasnak ilyen hatalma van, abbol arra lehet kovetkeztetni, hogy a nok ugyanugy onertekelesi valsagban vannak mint a ferfiak, de sokan ezt magabiztossaggal leplezik (a ferfiak tobbnyire alkohollal). Ha azonban a nok valoban annyira magabiztosak lennenek, akkor nem lenne forgalma a szamukra keszult ujsagoknak, pletykalapoknak, amelyek tulajdonkeppen hianyzo magabiztossaguk adjak vissza masok hianyossagai, hibai bemutatasa, vagy kulonbozo praktikak megtanitasa altal.
Szerintem a kulcs az onismeret. Ez hosszutavu sikerhez vezet, mivel stabil ertekrendet teremt az ember szamara, amely nem kulso megitelesen alapul.
süti beállítások módosítása