Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

Álomvilág

Tündérleány 2009.05.18. 14:59

Arra, hogy az élet nem fenékig tejfel minden ember nagyon hamar rájön. Sokszor könnyebb egy álomvilágba szökni a gondok és félelmek elől, mint a valóságban szembenézni velük. Én is gyakran teszek így.

Csakhogy ez nem oldja meg a problémát. Sőt! Velem nagyon gyakran előfordult, hogy egy kisebb nehézség elől elmenekültem, és mire úgy döntöttem, hogy na jól van, akkor itt az ideje megoldani, már egyáltalán nem egy kis nehézség volt, hanem hatalmas problémává nőtt. Persze ez nem azt jelenti, hogy nincsen olyan gond, ami magától is megoldódik, csak nem okos dolog halogatni és tudomást sem venni róla.

Mikor még kicsi voltam, a legjobb barátnőmmel szerepjátékokat játszottunk. Ezt valahogy úgy kell elképzelni, hogy az egyikünk egy elrabolt királylány volt, aki arra várt, hogy a másik hős királyfiként kiszabadítsa. Ennek aztán nagyon sok fajtája volt. De ahogy növekedtünk, egyre "reálisabbak lettek ezek a játékok.

Ezek a játékok alapozták meg azt a világot, amibe később már egyedül látogattam el. Eleinte kedvenc filmjeimnek és olvasmányaimnak lettem főszereplője, amiben néha már az alapsztorit is alig lehetett felismerni. Később már teljesen a saját magam találtam ezeket ki.

De komolyan! Tényleg szeretem ezeket a történeteket. Csak sajnos ezek soha nem fognak megvalósulni. Ez viszont olyan rossz érzés. Most persze nem a kiráylányos történeteimre gondolok, hanem amikor elképzelem, hogy milyen lenne egy-egy sráccal... És aztán "felébredek". Hát... Gondolom a legtöbben el tudják képzelni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr701128787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása