Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

Barátság (?)

Tündérleány 2010.03.22. 20:10

"Ha te meg én barátok vagyunk, akkor a kapcsolatunkat áthatja egyfajta várakozás. Amikor látjuk egymást, vagy távol vagyunk egymástól, ott vibrál a levegőben az együttlét, a nevetés és a beszélgetés várakozása. Ennek a várakozásnak nincs konkrét meghatározása; eleven és dinamikus, és minden, ami kialakul az együttlétünkből, az a valami különleges, egyedi ajándék, amelyen senki mással nem osztozunk."

/William Paul Young/

Kicsit olyan érzésem van, mint ha az elmúlt két hétben üldözne az az elgondolás, miszerint ellenkező nemű emberek között nem alakulhat ki barátság. Ezt mondják a barátnőim, erről néztünk meg egy filmet kommunikációs gyakorlatok órán, ez folyik a vízcsapból is szinte. És ez nagyon idegesítő.

Olyan, mint ha vagy azok az emberek, vagy én, egy másik világban élnénk. Jó, jó, persze, tudom, én gyakran látogatok el a saját rózsaszín zsebuniverzumomba :) De ez valami egészen más. Ha azt mondom, hogy nekem igenis vannak fiú barátaim is akik iránt a barátságnál többet egyáltalán nem érzek, akkor legyintenek, hogy persze, de fordítva biztosan nem így van.

Én ezt az elgondolást alapból nevetségesnek tartom. Mert ha nem azt kérdőelezik meg, hogy én tekinthetek-e rá(juk) úgy, mint akár a barátnőimre is, illetve olyat is elég gyakran lát a világ, hogy egy srác nem mint nőre, hanem mint arátra néz ránk, akkor tényleg annyira elképzelhetetlen, hogy a kettő fedje egymást? Szerintem azért lehetséges.

Jó, tény, hogy könnyű átesni a másik oldalra. De szerintem ennek csak növeljük a valószínűségét, ha eleve lehetetlennek ítélünk egy ilyen barátságot, nem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr611860532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása