Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

Önuralom 1.

Tündérleány 2009.05.25. 18:14

"Aki másokat ismer: okos. Aki magát ismeri: bölcs. Aki másokat legyőz: erős. Aki magát győzi le: hős."

Hát igen... ez egy elég kényes pont. A legtöbb embernek - köztük nekem is - elég nagy problémája van az önuralommal. Hogy pontosabban fogalmazzak nincs nekik. Egyáltalán. Vagy csak nagyon kevés. Pedig erre tényleg szükség van, hacsak nem akarjuk az egész életünket stresszben leélni.

Én jelen pillanatban folyton kiborulok, mert az agyamra megy egy-két hozzám közel álló ember. Tényleg érthetetlenül viselkednek - legalábbis számomra -, de megpróbálok uralkodni magamon. Mondjuk úgy nem nehéz, hogy egyikkel sem találkozom most egy pár napig, de néha ellenállhatatlan késztetést érzek arra, hogy valamit a fejükhöz vágjak. A barátnőim lassan kerülni fognak, mert rájuk zúdítom a panaszáradatomat.

Pedig nem kéne. Hiszen nem valószínű, hogy csak ők tehetnek arról, hogy ez a helyzet kialakult. Biztosan én is csináltam valamit. Csak tudnám, hogy mit! Semmi olyan nem jut eszembe, amivel ezt logikusan kiválthattam volna. Mindenesetre azért nem asztal borogatásal próbálom meg elintézni őket, még akkor sem, ha néha nem is hajlandóak velem beszélni.

Utálok haragudni másokra, és ha megbocsátok, akkor nagyon hamar el is felejtem, hogy miért haragudtam meg. Komolyan! Pár nap múlva már nem tudom megmondani, hogy min húztam fel magam. De ehez azért az is kell, hogy begbeszéljük a problémát, mert különben azon fogok rágódni kitudja meddig.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr931143209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása