Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

Igaz szerelem?

Tündérleány 2009.05.21. 20:55

A szerelem az egyik olyan téma, ami mindenkit érdekel és amihez mindig indenkinek van valami hozzáfűznivalója, hiszen mindenkit érint is egy szinten. Pont ezért nyújt nagyszerű témát egy könyvhöz vagy egy filmhez, mert mindenki számára érdekesnek, csalogatónak bizonyul.

Mindenki másképpen gondolkodik erről a témáról, hiszen mindenki másként éli meg a saját életében. Az eltérő családi háttér, a neveltetés és a hit is egy elég komolyan befolyásoló tényező lehet.

"Én kiskoromban tényleg úgy hittem, hogy megtalálom az igazit, lehetőleg rögtön elsőre, és őmellette kitartok egy egész életen át. (...) És ehhez az elképzeléshez ragaszkodtam is: ragaszkodtam az elsőnek imádott nőhöz, öltött ő bármilyen groteszk formát (...).
És így történt, hogy ragaszkodtam valami nagyon, de nagyon rosszhoz, és valami teljesen máshoz, mint amire nekem egyébként szükségem lett volna"

/Teslár Ákos: Ezeket kidobtam/

Érdekes, hogy az emberek általában csak a saját hibájukon képesek tanulni. Én is ilyen vagyok. Jó, persze nem próbálok ki mindent, de mikor van valamiről egy elképzelésem, azt mindenképpen végigviszem, még akkor is, ha a végén pofára esek. Ez persze nem a legjobb módszer, de legalább használ, hiszen nem valószínű, hogy utána mégegyszer végigcsinálom ugyanazt.

"A szerelem - legalábbis ideig óráig - képessé tesz arra, hogy meglssuk a jót a másikban, a rosszat észre se vegyük, illetve elnézzük, s megigézve csodáljuk a másik lényét. Ez az állapot egyrészt a jövőből ad ízelítöt - egy napon ugyan így fogunk majd tekinteni feltámadott embertársainkra -, másrészt azt mutatja meg, milyennek lát minket Isten már most is."

/Philip Yancey: Rejtjelek egy másik világból/

Ez az idézet nekem nagyon tetszik. Érzékletesen mutatja be Isten szeretetét irántunk. Egy ilyen hasonlatot a legtöbb ember át tud érezni, hiszen olyan könnyű annak megbocsátani, aki nekünk a világon a legtöbbet jelenti! De a többieknek...


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr291136264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása