Tündérnapló

Neked is vannak nehéz napjaid? Másokkal is előfordul... Egy mai fiatalnak bizony nem könnyű az élete. Nem elég, hogy tanulnia kell, meg van áldva érthetetlen szülőkkel, testvérekkel. Hiába nagykorú, mivel velük él, megpróbálják irányítani. Ezen kívül a barátnői problémáinak megoldásában is szeretne segíteni... de minden azért nem megy. És akkor még ott vannak a szerelmi "problémák" is. Ilyen gondokkal szembesül majdnem mindenki ilyen idős korában. De vajon létezik a helyes út?

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Friss topikok

  • Tündérleány: Dühös vagyok. Toporzékolni akarok és elbújni valahova, ahol minden tökéletes rendben van. Nincs va... (2011.03.28. 23:45) ...
  • mezitlab: A bejegyzesed nagy visszhangot valtott ki bennem, de aztan lecsitultam. Szerintem Istenrol mindadd... (2009.08.17. 15:33) Kicsoda Isten?
  • mezitlab: A bokolasrol jut eszembe. Az elmult hetekben hallgattam ket fiatal lanyka beszelgeteset, ami azert... (2009.08.17. 15:31) Igazság
  • pirítóskenyér: "Ha igazán szeretsz valakit, nagyon tud fájni, ha ő nem érzi ugyanazt." Hát igen . Most érzem a le... (2009.06.30. 09:28) Törés
  • pirítóskenyér: Az biztos , hogy megéri küzdeni.És ha valóban összekell jönni két embernek , ha tényleg összeillen... (2009.06.27. 15:31) Számít a sorrend?

Linkblog

De ha ő nem...

Tündérleány 2009.05.30. 21:02

"Ha szeretsz valakit, az semmi. Ha szeretnek, az már valami. Ha szeretsz és szeretnek az minden."

Van valaki, aki még sosem volt úgy szerelmes, hogy nem szerették viszont? Az egy piszkos mázlista, és lapozzon tovább. Nem hiszem, hogy sokan lehetnek...

Az ismerőseim között nem találnál olyat, akivel ne fordult volna ez elő. Tudom, mert végigkérdeztem, mikor velem is megtörtént. Nem arra az ezerévesre gondolok, amit már írtam, hanem ami azért már reálisabb lett volna. Csak aztán mégsem. Miért? Azt nem tőlem kell kérdezni... Én azóta sem tudom. Illetve valahol azért mégis. Be kell, hogy lássam, hogy a sírba vittük volna egymást. Én elég érzelmes típus vagyok, és ő nem tudott volna ezzel mit kezdeni.

Arra azonban nem volt jó módszer, hogy mit is kéne csinálnom, ebben a helyzetben. Egy dologban azonban megegyezett körülöttem mindenki. Felejtsem el. Hát nem tudom... Őszinte leszek, megpróbáltam. Lehet, hogy velem van a baj, de nekem másfél évem erre ment rá. Nem volt könnyű.

Én egyet értek vele, hogy el kell felejteni, de aki azt mondja, hogy ez csak úgy megy, az vagy hazudik, vagy azon kevesek közé tartozik, akik nem voltak ilyen helyzetben. Persze az is előfordulhat, hogy hihetetlen akaraterővel rendelkezik, és neki sikerült.

Hogy milyen módszereket hallottam erre? Hajaj! Ha én azt fel tudnám sorolni... Keressek mást. Ne keressek. Csak flörtöljek. Beszéljek vele. Ne beszéljek. Értsem meg. Haragudjak rá. Kerüljem. Viselkedjek természetesen... Ilyen és ezekhez hasonló "értelmes" ötleteket osztogatott mindenki, akivel találkoztam és tudott a dologról.

Jó ötletet nem tudok adni, mert nincs. Előbb utóbb rájön az ember, hogy nem fog összejönni, és amikor megbékél felejteni is könnyebb lesz. Addig meg igyekezzen, hogy ne csináljon hülyeséget.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tundernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr821153821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pirítóskenyér 2009.06.02. 13:02:06

Szerintem mindenkivel előfordült már hogy nem szeretteék viszont , de ez így van rendjén. Különben ha mindenki szeretne mindenkit nem lehetne annyira értékelni azt , ha valaki viszont is szeret. Elfelejteni valakit nagyon nehéz.De idővel minden sikerül , csak a kérdés mennyi idő és ez alatt mennyit szenvedünk. Erre szerinem sincs jó recept, de ha valaki tud, nekem is elárulhatja. A lényeg hogy túl kel jutni valahogy.
süti beállítások módosítása